Naruto-Shinobi World

PBF o anime i mandze Naruto

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

#1 2010-08-25 17:33:54

Killer Bee

Administrator

Zarejestrowany: 2010-07-29
Posty: 191
Punktów :   

Własna Kukła

Własna Kukła


Każdy lalkarz pragnie mieć swoją własną, niepowtarzalną kukłę, tu można to zrobić. Oczywiście są ograniczenia o tym niżej. Po stworzeniu kukły, administrator ją wycenia (wzależnaosci od sily i dodatków). A teraz opiszę wszystkie punkty, przy okazji dając przykład.[/center]

Zdjęcie kukły: Tego pola nie trzeba wypełniać, jednak jeżeli ktoś posiada taki obrazek to można wrzucić.

Nazwa kukły: Myślę iż ta część jest konieczna, każda kukła w anime/mandze miała swoje imię, więc czemu by nie...

Wyposażenie kukły: To pole jest już bardziej "rozwinięte", ze względu na ilość opcji. Poniżej opisane są wszystkie możliwe wyposażenia, ty na początek możesz wybrać maksymalnie siedem, oraz opisać przy jakiej części są one umieszczone, więcej o tym przy opisie wyposażenia.

Umiejętność kukły: Tu masz do wyboru tylko pare, lecz jest to bardzo ważne abyś wybrał odpowiednie.

Opis kukły: Czyli najważniejsza część całego tego arkuszu, tutaj opisujemy, gdzie co się znajduje w naszej kukle oraz opisujemy jej wygląd
zewnętrzny. Wszystko ma być dokładnie streszczone, gdy tak nie będzie kukła może być nie zaakceptowana.


Broń





UKRYTE OSTRZA



Ostrza te są najczęściej "montowane" na zakończeniach kończyn (lub przy początku), najczęściej jest ono zatrute i używane, gdy lalka zostaje rozwalona lub po prostu w trakcie walki w zwarciu. Ostrza te świetnie przewodzą chakre. Mechanizm ten jest najczęściej spotykany w kukłach, nawet w tych najbardziej zmechanizowanych. Lalkarz jednym ruchem może wysunąć taką broń, wszystko jest w jego rękach i to od niego zależy jak ta broń zostania użyta.



OSTRE KOŃCZYNY



Są to kończyny, które są naszpikowane różnymi ostrzami widocznymi dla przeciwnika. Wszystkie te ostrza mogą być nasączone trucizną jedno przecięcie i do organizmu przeciwnika przedostaje się silna toksyna. Ostrza mogą być użyte do rąk kukły lub też do nóg.



LINKI



Ostre linki, które zamontowane są w kończynach mogą być bardzo przydatne, gdy chcemy związać przeciwnika lub sami wydostać się z nie komfortowej sytuacji. Linki te są oczywiście ukryte, ich długość to około dziesięciu metrów. Ale to nie wszystko, linki te są bardzo wytrzymałe i mogą przeciągać rozmaite ciężary, nawet ważące kilka set kilogramów.



OTWÓR WYPUSZCZAJĄCY GAZ



Bardzo przydatne wyposażenie, dzięki któremu kukła dostaje nową opcję. Otwór ten jest umieszczony zazwyczaj w otworze gębowym kukły, jednak może znaleźć się tam gdzie tylko chcemy, wystarczy to dokładnie opisać. Oczywiście sam otwór nie wystarczy trzeba mieć też bomby dymne, które można nabyć w sklepie.



OSTRE MIECZE



Jak sama nazwa wskazuje są to zwykłe oręże, jednak ich kształt jest bardzo nie stabilny i ostrza są bardzo chaotyczne. Dzięki czemu obrażenia zadawane tymi broniami są bardzo duże. Wyposażenie to jest bardzo przydatne, gdy użytkownik posiada większy poziom kekkei genkai niż pierwszy.



WYRZUTNIA SENBON



Broń ta może być ukryta w każdym miejscu, jednak najbardziej popularnym miejscem jest otwór gębowy. Ze specjalnego otworu wylatuje równocześnie ponad 50 senbon z niesamowitą szybkością i precyzją, oczywiście by one wyleciały należy je pierw zakupić. Senbon są zatrute, więc każdy celny atak może skończyć się śmiercią przeciwnika.



OSTRY OGON



Czyli coś alla Hiruko, ukryty ogon tylko w tym przypadku wysuwa on się, gdy użytkownik wyda mu taki rozkaz, nie jak w przypadku Hiruko gdy ogon wysuwał się automatycznie. Warto dodać iż ogon jest zatruty jak większość broni. Jego długość to około dziesięć metrów.



DRUTY



Przydatna broń. Nasza marionetka złącza swe dłonie i powoli je rozszerza, po między nimi pojawia się drut. W takie pozycji możemy zaatakować, można tak przeciąć nawet inną marionetkę.



GĄSIENICZE OSTRZA



Nieco dziwna nazwa, ale jest to nieco podobne do tego. W miejscu gdzie marionetka posiada ręką wyrasta długie drewniane coś w którym umieszczone są ostrza którymi atakujemy przeciwnika. Stąd właśnie taka nazwa.



WYRZUTNIA IGIEŁ



W swojej marionetce możemy zamontować igły którymi będzie strzelał z jamy ustnej. Nie są one tak silne jak Senbon ale są znacznie szybsze i trudniej je zobaczyć.



KATANA



Jeżeli nasza marionetka posiada ręce, jako broni może używać katany. Niby z wyglądu jest taka sama jak wszystkie, ale posiada małe ząbki które naprawdę bardzo pomagają w czasie potyczki. Katana również może być zatruta.



WYRZUTNIA KUNAI



Nawet wśród marionetek ta podstawowa broń jest używana. Jeżeli istnieje taka możliwość nasza marionetka ze swoich ust wypuszcza na raz maksymalnie 3 kunaie, w celu zranienia wroga.



MAŁE OSTRZA



Gdy nasza kukła posiada ręce może ''przytulić'' swojego wroga w celu wysunięcia z rąk małych ostrzy które wbijają się w jego ciało. Jest to dość bolesne doświadczenie.



PIŁA



Gdy nasza kukła straciła rękę, lub po prostu nie posiada ich, a jest tak skonstruowana, że może z niej wyjść piła! Nie trzeba mówić, że owe urządzenie jest bardzo ostre i kręci się bardzo szybko. Niestety główną wadą jest to, że trzeba być naprawdę blisko przeciwnika by go tym zranić.




SZPONY



Zamiast dłoni nasza marionetka może posiadać szpony. Broń bardzo przydatna. Szpony można nasączyć trucizną.



UKRYTE SZPONY



Jedna z lepszych broni do marionetek. Gdy lalkarz odpowiednio poruszy palcami z miejsca gdzie marionetka ma łokieć wyrosną szpony które są wsadzone normalnie w drewno. Potrafią zniszczyć sporo rzeczy, szpony mogą być zatrute.



ŻEBROWE OSTRZA



Na klatce piersiowej naszej marionetki możemy zamontować ostrza które wysuwają się z miejsca żeber. Ostrza mogą być oczywiście zatrute.



Umiejętności Kukły





Automatyczne wysuwane bronie



Ta umiejętność przydaje się, gdy posiadamy broń "Ostry ogon", gdyż wtedy atak następuje automatycznie, wystarczy że użytkownik o tym pomyśli i już. Wszelkie, ukryte ostrze, bronie wszystko może dziać się automatycznie. Umiejętność ta zdejmuje ograniczenia.



Miotacz płomieni



Bardzo ciekawa umiejętność, pierwszy raz zaobserwowana u Sasoriego podczas walki z Chiyo i Sakurą. Kukła może mieć umieszczony taki miotacz wszędzie, lecz najbardziej poręcznym miejscem jest ramie. Ogień wytwarzany przez miotacz wylatuje z niego przez 5 rund, potem ma 1 rundę przerwy i znowu.



Zmienianie powietrza w gaz



Bardzo rzadka, ale jakże przydatna umiejętność, gdy atakujemy kogoś z zaskoczenia lub gdy walka się przeciąga, a chcemy ją już skończyć. Kukła wydziela ze swojego ciała specjalną substancję, która dostaje się do powietrza, musi ją wytwarzać przez minimum pięć rund. Gdy już tak się stanie powietrze w obszarze trzydziestu metrów zostaje zatrute, wtedy rywala czeka ciężka i powolna śmierć. Substancja ta jest niezauważalna dla oka.



Ograniczenia Poziomów


Napisane jest tu jakie ulepszenia i ograniczenia moze mieć kukła na dany poziom KG.

1lvl
Kukły: max.2/1 kontrolować (chyba że przy technice potrzeba 2, wtedy wyjątek lecz tylko przez 3 tury za każdą nastepną turę płaci się 5.000 chakry)
Broń: max.6/na kukłę
Umiejętnosć: max.1/na kukłę

2lvl
Kukły: max.15/10 kontrolować naraz
Broń: max.12/na kukłę
Umiejętność: max.2/na kukłę

3lvl
Kukły: 200/100 kontrolować naraz
Broń: Ile się chce (w granicach finansowych)
Umiejetność: max.3/na kukłę



Hitogutsu



Najbardziej zwariowana technika w obrębie klanu lalkarzy, dzięki której zamieniamy swoje ciało w kukłę i to tutaj trzeba opisać jak ta kukła wygląda. Przy opisie można użyć powyższych broni, umiejętności. W poście zawierającym opis trzeba uwzględnić wszystko, czyli wygląd zewnętrzny, wewnętrzny oraz mechanizm całego naszego ciała. Opis treściwy to podstawa, wtedy trzeba czekać na akceptacje administratora forum. Mozna od 3lvl KG.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
przegrywanie kaset hi8 digital8 video 8 z kamery d proktolog krakow