PBF o anime i mandze Naruto
Administrator
Kugutsu no Jutsu
Podstawowa technika kuglarzy. Dzięki niciom Chakry jako przekaz między kukłą, a marionetkarzem może sterować swoją zabawką.
Haku Sureddo
Jeśli nici sterujące naszą kukiełką zerwą się, marionetkarz w kilka sekund potrafi je przywrócić. Druga podstawowa technika kuglarzy.
Kugutsu Kawarimi no Jutsu
Zamieniamy się miejscami ze swoją kukłą. Tzn: Jeśli jesteśmy w opałach. Np: Obwiązani przez przeciwnika, który ma zadać cios. Na naszym miejscu jest kukła, a my sami jesteś zawinięci w bandaże w których powinna być marionetka.
Fukuden no Jutsu
Wymagania: Kukiełka z ogonem
Jeżeli nasza kukiełka posiada ogon, to może wbić go pod ziemię i w wybranym przez nas miejscu ogon wychodzi spod ziemi atakując przeciwnika.
Sutekki no Jutsu
Wymagania: Wyposażenie:Igły/Ukryte Senbon
Lalka ze swych ust wypuszcza od kilkudziesięciu do nawet tysiąca igiel/senbonów(trzeba zakupić) w swojego napastnika. Zasób owej broni jest bardzo duży. Każda pojedyncza broń może być zatruta.
Atacchi no Jutsu
Prosta technika kuglarska, ale jakże przydatna i użyteczna. Po wykonaniu Kugutsu no Jutsu nasze nici Chakry podczepiamy do jakieś rzeczy, lub człowieka, daje nam to możliwość przyciągnięcia jakieś rzeczy do siebie, zdjęcie ubioru z wroga, lub z towarzysza, gdy np się pali itd.
Kugutsu Bunshin no Jutsu
Klon wyglądając normalnie jak człowiek, lecz po oderwaniu mu jakieś kończyny, lub rozwalenia go zamienia się w kukiełkę.
Gishu Senbon
Wymagania: Hiruko
Technika używana przez marionetkę Hiruko. Wystrzeliwuje ona swoją zniekształcona rękę w stronę wroga. Z ręki wylatują drewniane kołki które po chwili rozpadają się, a z wnętrza każdego z nich wylatuje kilka senbonów, które są zatrute.
Henkeino Ningyou
Wygląd zewnętrzny marionetki może zmienić się na wzór innych osób. Im lepszy lalkarz tym lepsza kopia osoby. Dobra technika do zwiadu. Poważną wadą Jutsu jest iż marionetka nie mówi.
Soushuuha
Wykonawca wyciąga 10 kunai zawieszonych na sznurku. Następnie łączy je ze swoją Chakrą i z dużą szybkością posyła je na wroga. Plusem techniki jest to, że można zmieniać tor lotu tych kunai, czyli ominąć z łatwością jakąś obronę. Gdy kunai dotknie czegoś, za pomocą włożonej w niego Chakry można podpiąć nicie Chakry i kontrolować daną rzecz.
Doku Kiri Jigoku: Naribari Hyaku Renpatsu
Wymagania: Dwie kukły, Wyposażenie: Igły/Ukryte Senbon, Otwór wypuszczający gaz i bomby dymne
Trzeba posiadać przynajmniej dwie kukiełki. Jedna z kukiełek wypuszcza dwie bomby dymne przez co nasza ofiara nic nie widzi, następnie obie kukiełki wypuszczają z miejsc łokci kilkadziesiąt trujących igieł. Technika trudna do uniknięcia.
Hansou: Buki Guujin
Wymagania: Zakupiona Broń do zapieczentowania.
Pieczętujemy coś na częściach naszych kukiełek typu bronie i inne śmiercionośne rzeczy.
Kikou Junpuu
Tworzymy przed sobą tarczę z Chkary, która jest wypuszczana z dłoni. Tarcza jest bardzo solidna i nie sposób ją przebić, nawet żelazny piasek miał z tym trudność.
Juutesaki
Jutsu z wyższej pułki. Polega na tym, że przy całkowicie sprawnych rękach kuglarz może sterować aż 10 kukłami naraz. Jest to możliwe dlatego, bo jeden palec przypada na jedną kukiełkę. Jeśli nie wszystkie palce mamy sprawne możemy sterować mniejszą ich ilością.
Souen: Hitomi Kokuu
Jedna z bardziej zaawansowanych technik kuglarskich. Nici z chakry możemy podpiąć do żywej osoby i kontrolować jej ruchy. Oczywiście nici można podpiąć do innych rzeczy: mieczy, noży itp. Nawet do cudzych kukiełek. Jedynie ograniczenie to wielkość przedmiotu do jakiego chcemy podpiąć nici.
Kairai Engeki: Kuro Higikiki Ippatsu
Wymagania: Karasu i Kuroari
Chyba najbrutalniejsza technika kuglarska i jedna z najbrutalniejszych ogółem. Zamykamy naszego oponenta do środka kukiełki, po chwili w otwory kukły wbijane są sztylety drugiej kukły. Zapewne głowa przeciwnika jest podziurawiona, więc śmierć na miejscu. Wyjść z kukły powinno być proste, bo w końcu jest z drewna jednakże ściany są podtrzymywane Chakrą.
Kairai Engeki: Kuro Higikiki Nihatsu
Wymagania: Karasu
Technika podobna do Kuro Higikiki Ippatsu, lecz tutaj w grę wchodzi tylko jedna marionetka, dlatego uważa się ją za jej ulepszenie. Podczas walki trzeba manipulować tak kukiełką, by przeciwnik dał się jej złapać. Otwiera ona swój brzuch i nićmi Chakry wciąga oponenta do środka i brzuch się zamyka. W środku są dwie kosy które przepoławiają przeciwnika na pół, śmierć gwarantowana.
Senju Soubu
Jeżeli nasza kukiełka na ręce ma zapieczętowane części bojowe, z tych części wyłazi tysiąc rąk które zgniatają przeciwnika.
Satetsu
Wymagania: Posiadać lalkę Trzeciego Kazekage
Żelazny piasek. Sasori posiadając kukiełkę Trzeciego Kazekage mógł kontrolować tenże piasek. Kazekage miał unikalne ciało, które umożliwiało mu przemienić Chakrę w pole magnetyczne, dzięki temu kontrolował piasek. Po przez dużą ilość żelaznego piasku mógł robić każdego rodzaju broń.
Satetsu Kesshuu
Wymagania: Posiadać lalkę Trzeciego Kazekage
Ze zgromadzonej dużej ilości żelaznego piasku użytkownik może stworzyć każdą dowolną broń o niebywałej wytrzymałości dzięki Kekkei Genkai Trzeciego Kazekage.
Satetsu Shigure
Wymagania: Posiadać lalkę Trzeciego Kazekage
Trzeci Kazekage wypuszcza z ust żelazny piasek. Piasek lata sobie na jakimś obszarze, po wypowiedzeniu nazwy techniki tworzą się żelazne pociski. Jutsu przypomina deszcz.
Sanbou Kyuukai
Wymagania: Znajomość: Shirahigi: Jukki Chikamatsu no Shuu[technika]
Trzy kukły ze specjalnej kolekcji(Chikamatsu)ustawiają się w trójkąt widoczny na obrazku. Otwierają swoje paszcze, na nich są specjalne pieczęcie. Po wymówieniu nazwy techniki zrywa się silny wiatr, który wciąga wszystko(oczywiście chodzi tu o inne kukły, bądź inne mniejsze rzeczy) w trójkąt stworzony przez kukły i niszczy je.
Mekanikaru Kouseitani
Wymagania: Znajomość: Hitokugutsu
Dzięki tej technice wszczepiamy sobie mechaniczne elementy kukiełek(miecze, ostrza etc.) w swoje ciało, lecz wcześniej musimy stać się marionetką. By żyć i używać Chakry wystarczy nam tylko serce i mózg, resztę możemy zamienić w kukłę.
Satetsu Kaihou
Wymagania: Posiadać lalkę Trzeciego Kazekage
Bardzo dobra technika. Za pomocą żelaznego piasku tworzył las zakrzywionych igieł na wszystkie strony świata, które rozprzestrzeniają się po całym terenie. Nawet najzwinniejsi mogą się tu wyłożyć. Gęstość kolców utrudnia bardzo ruch, do tego kolce mogą być zatrute. Jedno lekkie ukłucie może się zakończyć śmiercią.
Kaichiku no Jutsu
Wymagania: Znajomość: Hitokugutsu
Jedna z najlepszych technik kuglarskich. By wykonać tą technikę trzeba wcześniej zmienić się w kukiełkę. Dzięki tej technice możemy się złożyć z powrotem jeśli ulegliśmy zniszczeniu. Jedynym warunkiem jest by nasze serce i mózg były w całości.
Yuuki Shitai no Dansou
Wymagania: Znajomość Hitokugutsu
Mocna technika defensywna. Dzięki niej mamy możliwość przenoszenia człowieczych części ciała (mózg, serce i inne, które zachowaliśmy po zmianie w kukiełkę) do innego ciała sztucznego - kukły. Plusem jest, że nie potrzeba fizycznego kontaktu z tym ciałem, sama Chakra wystarczy.
Aka Higi: Hyakki no Souen
Dobrzy kuglarze są w stanie przywołać sto lalek o bardzo dobrym potencjale bojowym. Nici Chakry wychodzą z piersi wykonującego(czyli trzeba najpierw zmienić swoje ciało w kukłę).
Shirahigi: Jukki Chikamatsu no Shuu
Wymagania: Chikamatsu no Shuu[kukły]
Technika rangi S gdyż należy do rodzaju KinJutsu(zakazane). Ze zwoju wychodzi 10 lalek. Nie są to zwykłe lalki. Są to specjalne lalki przeznaczone do ataku bądź obrony, niektóre z nich mają swoje unikalne zdolności, wbrew pozorom lalki jest trudno zniszczyć. Marionetki te stworzył pierwszy marionetkarz: Monzaemon.
Hitogutsu
Najtrudniejsza technika kuglarska. Polega na zmianie człowieka w kukiełkę! Kukła posiada wszystkie umiejętności te zza życia, Kekkei Genkai również.
Offline