Naruto-Shinobi World

PBF o anime i mandze Naruto

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

#1 2011-04-08 18:54:48

Killer Bee

Administrator

Zarejestrowany: 2010-07-29
Posty: 191
Punktów :   

Kenjutsu

Jest to nic innego jak walka mieczem. Tylko ktoś z klanu Yotsuki może zostać mistrzem tej umiejętności. Bardzo przydatna umiejętność walce na krótkie dystanse wręcz śmiertelna. Umiejętność stosowana przez Hayate Gekko i Killer Bee, umiejętność ta pozwala na zniszczenie przeciwnika na bliski dystans nawet jeśli jego specjalnością jest Taijutsu.

Wymagania:
-Ranga Chuunina
-Miecz lub większa ich liczba

Poziom 1
Umiejętność bardzo dobrej walki jednym mieczem. Iai (sztuka szybkiego wyciągnięcia miecza z pochwy i jednoczesnego ataku) wynosi 1.5s. Umiemy dobrze walczyć mieczem lecz sama sztuka wymaga dopracowania.
Wszystkie statystyki: +5

Techniki:

Tsuyoi ude

Najprostsza technika miecza. Jest to podstawowy styl walki mieczem zwany "silnym ramieniem". Jego głównym założeniem jest zadawanie szybkich, ale przede wszystkim silnych ciosów znad głowy. Jutsu to potęguje siłę ciosu, więc im silniejszy użytkownik, tym silniejsza technika. Podczas ciosów +5 do szybkości i siły


Fuuma Ninken

Użytkownik techniki szarżując na przeciwnika oddaje niezbyt wysoki skok i zamach mieczem, a następnie opada na przeciwnika z miażdżącą siłą. Jutsu to potrafi przewrócić nawet najsilniejszych ninja. Podczas tego ataku +5 do siły (x2 razy poziom Kenjutsu)- nie dotyczy 1 poziom

Yosakugiri
Wymagania: Ciężki miecz

Prosta technika do której wymagany jest miecz o sporym ciężarze i mocy. Gdy zaatakujemy zyskujemy dodatkową siłę ataku, która przechyla szalę zwycięstwa na naszą stronę. Podczas tego ataku +10 do siły (x2 razy poziom Kenjutsu)- nie dotyczy 1 poziom

Tsurugi Yofun

Technika ofensywna osłabiająca defensywę. Polega ona na wzbudzeniu wojowniczego szału dzięki czemu wzrasta na siła, a także szybkość. Mankamentem jest to że w czasie robienia tej techniki nie możemy wykonywać jutsu, które wymaga pieczęci. Wszystkie staty rosną o 10 (x2 razy poziom Kenjutsu)- nie dotyczy 1 poziom

Jiten yaiba tounyuu
Wymagania: Ciężki miecz

Do wykonania tej techniki potrzebny jest duży miecz lub inne ostrze podlegające zasadom aerodynamiki w granicach logiki. Użytkownik bierze duży zamach a następnie rzuca ostrzem, które wiruje jak bumerang, chyba, że napotka coś po drodze np. drzewo, wbijając się w nie.

Ken Rendan

Użytkownik wykonuje serię uderzeń, które mogą lecz nie muszą ciąć przeciwnika. Zdezorientowany na końcu otrzymuje mocny, prosty cios w tułów , który powoduje spore obrażenia.

Uragiri

Użytkownik tego jutsu szarżuje na przeciwnika, po czym w niezrozumiały sposób, pojawia się za jego plecami i zadaje mu miażdżący cios w plecy. Technika ta jest niezwykle szybka. Podczas tego ataku +10 do szybkości (x2 razy poziom Kenjutsu)- nie dotyczy 1 poziom


Poziom 2
Nasze umiejętności rosną i możemy się posługiwać 2 mieczami (można naraz robić 2 techniki Kenjutsu).
Nasze Iai wynosi 1s. Zespalamy się z naszym mieczem przez co możemy robić techniki szybciej i sprawniej a do tego używać technik Kenjutsu z użyciem chakry.
Wszystkie statystyki: +10

Techniki:

Taitan'āmu

"Ramię tytana" jest rozwiniętą formą Tsuyoi ude. Każdy cios tego stylu jest zadawany tradycyjnie znad głowy z wzięciem lekkiego zamachu. Siła i szybkość ciosów jest potęgowana przez chakrę, którą kumulujemy w dłoni dzierżącej oręż przed zadaniem ciosu. Podczas zadawania ciosów +
10 do szybkości i siły.

Mikazuki Kiri
Chakra: 500

Użytkownik wykorzystuje w dużej mierze swoje możliwości fizyczne, by uderzyć miecze w jednym dużym łuku, który występuje z tak dziką prędkością, że może być stosowana w sytuacji, gdy jest dostępny bardzo ograniczony czas na zareagowanie na jakąś technikę. Może być wykorzystywana do zwalczania ataków wielu przeciwników na raz. Technika otrzymała swoją nazwę ze względu na ruch całej istoty przypominający półksiężyc.

Omotegiri
Chakra: 500

Jest to podstawowe cięcie do przodu na skos posyłając tym samym falę chakry, ale eksperci z kataną mogą z tą techniką przyrządzić wiele problemów wrogowi.

Konoha-Ryū Yanagi
Chakra: 1.000

Technika ta, pochodzi z starożytnego stylu walki: "spadającego liścia". Technika ta nastawia się na wspomaganie naszych fizycznych możliwości użyciem chakry, a nawet korzystaniem z forteli GenJutsu. To jutsu jest tego świetnym przykładem. Użytkownik w pewien charakterystyczny sposób wprawia swój miecz w fale, na co patrzy użytkownik dając się tym samym zamknąć w genjutsu. Powoduje ono, że ofiarom wydaje się, że falujących mieczy jest mnóstwo. Użytkownik daje się zdekoncentrować i być łatwym celem na ataki. Przypomina on ruch liści na drzewie, stąd nazwa.

Kenryuutou
Chakra:1.000/500

Technika suplementarna dla wojownika Kenjutsu. Wpuszczamy chakrę w ostrze, dzięki temu staje się ostrzejsze i mocniejsze. Można zmieniać kształt broni, kierując się swoim rozsądkiem.

Shinkūken
Chakra:15.000/jeśli posiadamy naturę chakry Fuuton 8.000

Technika, która polega na wykonaniu zamachu mieczem. W ten sposób tworzymy silny podmuch w kształcie łuku który jest w stanie nie tylko odepchnąć lecące w nas bronie ale również ranić(3 rany jak od cięcia mieczem) poważnie przeciwnika.

Dendō-sei
Chakra:5.000/500

Zdecydowanie najsilniejsza technika tego poziomu. Polega na przepuszczeniu chakry naszego żywiołu przez naszą broń (jedną, można dwie ale wtedy chakra x2). Można dzięki temu użyć 1 jutsu żywiołu z naszego arsenału, bez płacenia chakry. Na walkę można to powtórzyć: Nasz poziom +1. Dodatkowo możliwości naszej broni się zmieniają.

Raiton: W przypadku nawet najmniejszego trafienia paraliżuje trafioną kończynę na 2 tury . Mocne trafienie powoduje paraliż całego ciała na 2 tury. Jeśli przeciwnik stara się umknąć przed ostrzem o włos wyładowania wyjdą z miecza i go zaatakują (zasięg 10cm).

Katon: Po dotknięciu innej broni stapia ją. Można strzelać kulami ognia lecz taka kula nawet przy bezpośrednim trafieniu jednie wywołuje poparzenia 2 stopnia i zadaje 1 cięcie jak mieczem.

Suiton: Może zamieniać się w wodę nawet może uwięzić w sobie broń przeciwnika. Jeśli to broń miotana to może ją nawet odrzucić, lecz jeśli to np.: miecz a przeciwnik ma więcej siły może ci wyrwać broń. Broń staje się giętka i może strzelać kleistą substancją np.: pod nogi przeciwnika, nie wywołuje żadnych obrażeń.

Doton: Miecz staje się niewiarygodnie twardy przy kontakcie z inną bronią łamie ją. Można go wbić w ziemią wtedy w promieniu 5m może wyjść kolec z ziemi.

Fuuton: Miecz staje się niewiarygodnie ostry, może nawet przeciąć kunai na 2 lub zbroję. Można też strzelać cięciami powietrza, obrażenia jak od zwykłego cięcia, jeśli się jest dalej niż 6m łatwo można tego uniknąć.


Poziom 3
Doskonale możemy posługiwać się 2 mieczami. Iai wynosi 0.5s co sprawia że nawet Chuunin może mieć problem z obroną. Nasz miecz jest naszym bratem, techniki stają się bardzo zabójcze.
Wszystkie statystyki: +20

Techniki:

Dai Kenryuutou
Chakra:3.000/1.000

Ulepszona wersja techniki Kenryuutou. Dzięki niej po wdrążeniu do broni sporej ilości chakry, można zmieniać jej kształt na np: młoty, siekiery i różne. Pozwala ona także na wystrzeliwanie pocisków z chakry o kształcie sierpa z chakry.

Guntō no Waza
Chakra: 5.000/1.500

Jedna z najbardziej zaawansowanych technik samurajskich. Polega ona na poszerzeniu i wydłużeniu naszego ostrza, które niemal nie posiada ograniczeń (10 metrów długości, pół metra szerokości) za pomocą chakry. Technika ta dodatkowo potęguje siłę naszego oręża - jest on zdolny zniszczyć kamienny posąg/kolumnę czy ściąć drzewo.

Tensō
Chakra:Koszt techniki+10.000

Użytkownik tej techniki może łatwo anulować inną techniką natury chakry i przekierować ją na użytkownika.

Mikadzuki no Mai
Chakra:10.000

Użytkownik wykonuje iluzje samego siebie która rozmywając się atakuje przeciwnika, w kulminacyjnym momencie, sam użytkownik spada na przeciwnika zadając potężny cios.

Kaengiri
Chakra: 30.000/ jeśli posiadamy naturę chary Katon 20.000
Przez jedno cięcie z miecza, na którym koncentrujemy swoją chakre posyłana jest 'fala' płomieni. Jeżeli towarzyszy temu obrót z wyskoku można stworzyć obronny okrąg. Bardzo potężna technika

Mistrz
Tylko dla członków klanu Yotsuki. Możliwość posługiwania się 8 mieczami naraz. Iai wynosi 0.1s co daje ogromną przewagę nawet dla użytkowników Doujutsu i Joninów. Nasze miecze są przedłużeniem naszych kończyn i są bo prostu perfekcyjnie zabójcze.
Wszystkie statystyki:+30

Techniki:

Nanaken no Mai
http://img254.imageshack.us/img254/2322/6e3chxjpg.gif

Jest to odmienny styl walki bronią białą. Można posługiwać się dużą ilością broni umieszczonych w nietypowych miejscach. Jest niemożliwy do przewidzenia i obrony czy odparcia. Jeśli zaczniemy się kręcić w pionie to możemy stać się małym "tornadem" a jeśli w poziomie to w piłę tarczową nie do zatrzymania.  Kiedy się rozpocznie walkę krótkodystansową z użytkownikiem tego stylu walki nie ważne czy na broń czy wręcz to śmierć gwarantowana. (Nawet sharingan nie dał mu rady) Styl ten umożliwia też użycie wszystkiego co jest pod ręką jako broni i posługiwania się nią po mistrzowsku. (ołówka czy też nawet broni wroga)

Saishu hari no Jutsu

Jest to technika kończąca taniec ostrzy. Podczas tej techniki ninja używa wszystkich swoich broni do zaatakowania wroga na raz. Zwykle atak ten kończy się śmiercią. Wybitnie silni ninja mogą przeżyć ten atak, ale bez szybkiej pomocy medyka długo nie pociągną.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
more Marketing dla dewelopera