Killer Bee - 2010-08-18 21:56:24

Tutaj zawiązujemy kontrakt z wężami. Są to istoty bardzo pomocne w walce, jednak wymagają pewnego okrucieństwa podczas walki oraz krwawych ofiar, najlepszym tego przykładem jest Manda.

Grzechotnik



Jadowity wąż można na początku walki go wypuścić, żeby zakradł się do wroga i go ugryzł, dobry do szpiegowania może się ukryć w czyimś bagażu a użytkownik będzie wyczuwał jego chakrę

Chakra:
Wezwanie:2.000




Olbrzymi Wąż



Gigantyczny, niebieski wąż przyzwany przez Anko, która nauczyła się tej umiejętności od swego mistrza Orochimaru. Ma on 15m długości, dużą szybkość i siłę zdolną przebić gruby mur.

Chakra:
Wezwanie:5.000




Wąż Orochimaru



Wielki, brązowy wąż, w czarne kropki, można go przywołać za pomocą specjalnego symbolu na lewej ręce. Ma długość 20m i jest 2 razy szybszy i silniejszy od olbrzymiego węża.

Chakra:
Wezwanie:10.000




Kyodaija



Wielki, trzygłowy wąż, przyzwany przez grupę ninja z Wioski Piasku i użyty do ataku na Konohę. To coś jak połączenie 3 olbrzymich węży i jednocześnie ich siły i szybkości

Chakra:
- Wezwanie 17.500




Manda



Potężny, fioletowy wąż przyzywany przez Orochimaru. Król Węży. Często pożera przywołującego jeśli ten nie udowodni mu swej siły, za swoje usługi wymaga mnóstwo krwawych ofiar, a i nawet to nie gwarantuje jego pełnej subordynacji. Bardzo silny, szybki i przebiegły. Porusza się z olbrzymią prędkością. Jest zdolny atakować spod ziemi, a jego jad jest niezwykle trujący. Jest 2 razy szybszy i silniejszy niż Ogromny Wąż. Jeśli pokonasz kogoś na wyzwaniach możesz złożyć go w ofierze Mandzie, za każdą ofiarę Manda daje się przywołać 3 razy jeśli przyzwiesz 4 raz on cię zje i przegrywasz walkę. Możesz ofiarować mu kogoś pokonanego na walkach treningowych lecz wtedy może cię sięgnąć kara ANBU.

Chakra:
Wezwanie:20.000

www.naruto-shinobiworld.pun.pl